loading...
وب گپ
moisbest بازدید : 440 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (3)

به نام خدا
باسلام و احترام خدمت جناب آقای حسن صدیقی مدیریت محترم سایت تفریحی قیف لطفا خودتون رو کامل تر برای کاربران وب گپ معرفی کنید
با سلام خدمت شما و کاربران محترم وب گپ

حسن صدیقی هستم - 18 ساله - در حال اخذ دیپلم.



خب نسخه جدید وب گپ بعنوان اولین مدیر در نسخه جدید شما رو برگزیده و دلیلش هم پیشرفت فوق سریع شماست خودتون در این باره چی فکر میکنید و بنظرتون چه دلیل یا دلایلی میتونه باعث این پیشرفت سریع بشه ؟
من سعی کردم بیشتر روی مطالبی کار کنم که مخاطب بیشتر دنبال اون مطالب هست . و سایتمو برای کاربران درست کردم نه مثل برخی از وبمستر ها که سایتشونو بیشتر برای موتور های جست و جو درست میکنند تا کاربران .
و همین کار باعث شده که وب من کاربران دائمی جذب کنه .




اولین بار چه زمانی به اینترنت اومدین و انگیزتون چی بود ؟
اولین بار سال 82 اینترنت اومدم و انگیزه خاصی نبود فقط مقداری پول توی جیبم بود و با یکی از بچه های اقوام که از من بزرگتر بود رفته بودیم بیرون , هوا سرد شده بود ما هم به پیشنهاد اون رفتیم کافی نت و هم گرم شدیم و هم من اولین بار گوگل!!! رو دیدم .
اما فعالیت حرفه ای رو از دو سال پیش شروع کردم .



چرا این نام رو برای سایت تفریحیتون انتخاب کردید و تا حالا کسی در مورد اسم سایتتون نظری انتقادی پیشنهادی نکرده ؟
داشتم دنبال یه اسم جالب میگشتم که توی اینترنت کلمه Funnel رو دیدم ( به معنای قیف )
از همین جهت این اسم رو انتخاب کردم.




تا حالا شده به دلیل نقص قوانین اسلامی سایتتون تهدید به هک یا فیلتر بشه ؟
نه تا به حال به غیر از یک مورد همچین اتفاقی نیوفتاده .
که بعد از اخطار وزارت ارشاد اون مورد رفع شد.





توی وب سایتتون چند تا نویسنده دارید ؟ و بجز خودتون چه کسایی نویسندگی میکنن ؟
فعلا که فقط خودم هستم و یکی از دوستان که بعضی مواقع بزرگواری میکنند در این امر کمک میکنند .





آیا اگه سایتتون بیشتر پیشرفت کرد و بزرگ شد نمیخواید سایتتون رو به وردپرس انتقال بدید یا ترجیج میدید زبلاگ بمونید ؟
فعلا قصد دارم روی رزبلاگ بمونم ولی سایت های دیگه ام همه بر روی وردپرس یا سیستم اختصاصی هستند .




اگه بخواید سایتتون رو بفروشید قیمتی که احتمالا قیمت پایه میگذارید چند تومن خواهد بود ؟
هرگز این کار رو نمیکنم .






در دنیای وب نویسی تخصص یا حرفه ای دارید ؟ مثل کدنویسی و ...
بله
فعلا بر  html - css - sql server و بزودی asp.net  تسلط دارم





تا حالا بیشترین آی پی روزانه ای که داشتید چند تا بوده ؟ و کمترینش هم بگید
کمترینش که روز اول بود که فقط با یه معرفی سایت در یاهو مسنجر بیشتر از 150 نفر بازدید داشتم و بیشترینش هم که 19 اردیبهشت 1393 بوده یعنی 11 روز پس از افتتاح وب که 11 هزار آی پی بوده





چرا انجمن سایتتون غیر فعاله ؟ آیا در آینده نمیخواید این انجنمو راه اندازی کنید ؟
همین الانشم میشه گفت فعال هست اما متاسفانه کاربران کم لطفی میکنند و در انجمن فعالیتی نشون نمیدن . 



فعلا در حال حاضر در آمد شما از این سایت چقدر هست ؟
زیاد نیست اما فعلا به اندازه یه پول تو جیبی مختصر هست .





بهترین و یا بدترین اتفاقی که با سایت قیف براتون افتاده رو بگید ؟
بهترینش همینه که میتونیم اوغات فراقت شما رو پر کنیم و بدترینش هم اینه که عده ای در بخش نظرات اقدام به توهین میکنند .



شما در 24 ساعت چند ساعت در اینترنت هستید و بیشتر به چه سایت هایی سر میزنید ؟
در 24 ساعت معمولا بالای 10 ساعت آنلاین هستم و نمیشه گفت به چه سایتی بیشتر سر میزنم چون در هر روزی من کار خاصی دارم و هر روز به سایت های مرتبط با کارهای اون روزم سر میزنم.



الان شما تجربه داشتن یک وب تفریحی بزرگ حداقل روی سیستم رزبلاگ رو دارید برای کسانی میخوان وب تفریحی بزنن چه پیشنهاد هایی دارید ؟
پیشنهاد میکنم که بیشتر روی مطالبی کار کنن که کاربر پسند باشه و زود دلسرد نشن .





اگه یکبار قرار باشه سایت خودتون رو با یه سایت با بازدید تقریبا یکسان ولی در زمینه ای متفاوت مثل گرافیک تعویض کنید با چه سایتی تعویض میکنین ؟
سایت خاصی رو مد نظر ندارم و اگر نیاز باشه خودم اون سایت رو میسازم چون خودم دانش این کار رو دارم که هر سایتی بخوام راه بندازم و مخاطب رو تا حدودی جذب کنم .
اما قطعا این سایت تا آخرش دست خودم هست


آیا شما بعنوان مدیر یک سایت تفریحی از فیلتر شکن استفاده میکنید ؟
بعضی مواقع لازم هست که استفاده بشه برای بعضی سایت ها که اجازه استفاده به کاربران ایران رو نمیدند .





در آخر میخواستم نظرتون رو در مورد وب گپ و سوالایی که از شما پرسیده شد بدونم ؟
متاسفانه در نسخه قبل سایت وب گپ افتخار آشنایی با شما رو نداشتم اما امیدوارم که شروع دوباره خوبی داشته باشید .
امیدوارم که در کارتون موفق باشید .

سوالات هم کامل بود .



اگر حرفی / نقلی  / نکته ای بعنوان سخن پایانی هست بگید

امیدوارم که به افراد در فضای مجازی هم به یکدیگر احترام بگذارند

 

وب کاربر

 

 

کاربران عزیز نظری درمورد سوالات داشتید در قسمت نظرات مطرح فرمایید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mjok.ir در تاریخ 1393/05/18 و 13:12 دقیقه ارسال شده است

وب خوبی داره پشت کارش هم خوبه
موفق باشه

هر کس هدفی رو دنبال کنه دیر و زود بهش میرسه ولی کمی صبر میخواد
همگی موفق باشیدشکلک

این نظر توسط فسقله در تاریخ 1393/05/17 و 2:38 دقیقه ارسال شده است

سلام
این داداش حسن کارش واقعا عالیه
یکی از بهترین همکارهای اینترنتی من بوده تا الان و ان شالله تا ابد بمونه

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/05/16 و 17:37 دقیقه ارسال شده است

سلام
فقط آرزوی موفقیت دارم برا همه
و بخصوص اونایی که میخوان امسال دیپلم بگیرن مث من و داش حسین
البته داش حسین تموم شده و دارن اخذ میکنن
من تازه رفتم سوم رشته کامپیوترشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 248
  • بازدید سال : 5,442
  • بازدید کلی : 76,881
  • کدهای اختصاصی
    کر