loading...
وب گپ
moisbest بازدید : 741 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (11)

به نام خدا

اول سلام میکنم بهت آقا محمد و تشکر میکنم از اینکه پذیرفتی تا من باهات مصاحبه بکنم
سلام
منم تشکر می کنم که اینقدر زور زدی که از من مصاحبه بگیری :دی
رو به کاربرات : بهش بگین از یکیمصاحبه بگیره اگر نگرفت هر چی خواستین بهش بگین :دی
اون شرطی هم که گذاشتم گفتم خودتو باید بکشی تا مصاحبه کنی انجام ندادی آخر :دی
حالا وقتی مردی یه بار دیگه هم خودتو بکش که شرط منو هم انجام داده باشی :دی


هر چند همه میشناسنت و تقریبا چهره آشنایی هستی ولی خودتو در حدی که میتونی بگی معرفی کن
کس خاصی نیستم یه کدنویس تازه کار بیشتر نیستم ...
اسمم هم محمد باهوش هست که دیگه همه میدونن.



خب میتونی بگی تا الان حدودا چند تا سایت و یا وبلاگ داشتی و بجز کدستان چه سایتایی رو مدیریت  کردی ؟

سایت کلا تا حالا نداشتم فعلا هر چی بوده وبلاگ بوده فعلا :دی
الآن میخواستی من اینجا تبلیغ کنم که اینو پرسیدی؟ :دی




همونطور که همه میدونن شما یه کدنویس حرفه ای یا به قول بعضی دوستان فرا حرفه ای هستی بنظرت اصلی ترین دلیلی که باعث شده این اتفاق بیفته و انقدر حرفه ای بشی چیه ؟
من حرفه ایم؟
همش 4 تا زبونو یاد گرفتم که نمیشم حرفه ای که ...
حرفه ای اونیه که این زبونو اختراع کرده نه من که فقط دارم ازش استفاده می کنم.


 

میتونی بگی دلیل اینکه انقدر رو کپی رایت کارات حساسی چی هست که حتی اجازه نمیدی با ذکر منبع در سایت دیگری منتشر بشه ؟
حق کپی رایت اسم دیگه زحمتی هست که یه نفر برای یه چیزی کشیده ...




بعضیا فکر میکنن که دلیل اینکه کدستان پیشرفت کرده این بوده که در یکی از اولین وبلاگ های کد رزبلاگ بوده خودت دلیل اصلی پیشرفت کدستانی که حتی دامین آی آر هم نداره چیه ؟
این که یکی از اولین های کد توی رزبلاگ بوده شاید ولی این که دلیل اصلیش این بوه قطعا نه ...
شاید میشه گفت به خاطر این بوده که من کاری که خودم انجام میدادم رو میذاشتم برای همه نه کاری رو که بقیه انجام دادن ...
و دلیلای دیگه که اینقدر زیادن که از تایپشون عاجزم :دی
البته همونقدر که دلیل برای پیشرفت هست همون قدر هم دلیل برای پسرفت هست.




الان میتونی بگی که برای کدنویسی دقیقا با چه زبان هایی آشنایی داری ؟

زبون که زیاد بلدم اما زبونی که باهاش بتونم مانور بدم و چیزای خیلی جالب بسازم زبون های PHP , css , javascrip , html هست.
وگرنه از آندرئید و جاوا و سه زبون c بگیر و ... رو کم و بیش در موردشون میدونم.



یکی از سوالات دیگری که ذهن خیلی ها رو درگیر کرده این عدم اتصال دامنه آی آر به کدستان بود که شایعه هم زیاد در موردش شد حالا خودت دلیلشو بگو؟
دلیل بسی زباد است ...
شما بگو دلیل بقیه برا این کار چیه؟
این یه جور گول زدن کاربره که بخوای ماهیت وبلاگ بودن وبت رو پشت دامنه اش قایم کنی ...





اونطور که من توی انجمن کدستان دیدم مثل اینکه میخوای کدستانو به هاست انتقال بدی دوست دارم دلیل این کارتو بدونم ؟
شما یه دلیل بگو که این کارو نکنم ...
قرار نیست تا آخر عمرم تو برهه وبلاگ نویسی گیر کنم که ...
آخرش باید یه موقع بشه که قدم بعدیمو بردارم.
قدم بعدیم هم ان شاء الله وارد شدن به زبون های برنامه نویسی تحت PC هست ...
بعد از اون هم خدا کریم بوده و هست و خواهد بود ...




کدستان بهترین وبلاگ رزبلاگه تا حالا شده توسط مدیر رزبلاگ تهدید بشی که به هاست نرو یا دامین نخر ؟
چرا باید این کارو بکنه ؟
نه تا حالا این کارو نکرده برعکس خیلی از جاها کمک کرده ...



 
دلیل انتخاب این نام مستعار واسه خودت چی بوده ؟ و دلیل گذاشتن عکس پروفایل این موش از اول تا الان و حتی تو نیوز چیه ؟ چرا عوض نمیشه ؟
من زیاد روی اسم و اینجور چیزا حساس نیستم.
بیشتر سر این حساسم که اون چیزی که انتخاب کردم رو الکی عوض نکنم که هر روز یه رنگی باشم.




دلیل اختلاف های شدید کدستان با اسکینک قدیم و محمد با مهرداد چی هست ؟ مشکل فقط رقابته ؟
اون موقع من تو یه برهه ای فقط با مهرداد به خاطر پیشنهادی که دلیل بهونه واری آورد برا یکی کردن وب ها ناراحت شدم وگرنه قبل و بعدش اگر مشکلی هم بوده فقط با بعضی کاربر هاش که قبلا کاربرای خودم بودن بوده وگرنه من الآن با کسی نه مشکلی دارم نه میخوام داشته باشم.
اما ظاهرا احمد با مهرداد خیلی با هم مشکل دارن که هر چی رفتم تو وب هاشون و باهاشون بحث کردم فایده نداشت ...
البته سیاست حذف محتوا رو هم بهشون تبریک میگم که هر دو ازش استفده می کنن تا کسی از این که من اونجاها بودم بویی نبره و این که چی بهشون گفتم چیزی نفهمن ...
مخصوصا احمد که یکم زود عصبانی میشه و هر چی میگی دوست داره قسمت منفیشو ببینه ...
ولی هر دو تاشون پچه های خوبی هستن ولی زیاد درگیر بازی های سیاسی بین وب ها شدن ...
هر چند خود من هم اون قدیم بد تر از هر دو شون بودم ... :دی
رقابت هم که اصلا مشکل نیست که بخوایم بابتش دعوا کنیم که ...




درمورد کاربر اخراجی شدن داریوش فرهنگ معاون انجمن در حدی که میشه گفت برامون بگو ؟
قوانین رو اون طوری که بودن رعایت نمیکردن ، مثلا معاون و پلیس بودن ولی خودشون قوانینی که توی هر انجمنی رعایت میشد رو رعایت نمی کردن یا مثلا خیلی  بد با بعضی از کاربرا رفتار میکردن ، کلا بچه بازی شده بود ، فقط چند نفر بعد از خلع شدن همگانی بر میگشتن که همه میدونن چرا ...
اکثر اونایی که اخراج شدن یا از مقامشون برکنار شدن اولش همین بود.
بعدش هم چندین و چند نفرشون از ایمیل و وب های دیگه بگیر تا هر جا دم دستشون میمود توهین میکردن و منت میذاشتن و ...
بماند الآن من باهاشون مشکلی ندارم خواستن میتونن برگردن به شرطی که اونی که قبلا بودن نباشن ...



در مورد اختلافت با حمید که اونم معاون انجمنت بود و الان خبری ازش نیست در حدی که میتونی بگی بگو ؟
گفتم به صورت کلی ...
یه سوال از شما : الآن چرا دقیقا این دو نفر برات مهم بودن نه بقیه؟



به نظر خودت دلیل خلوتی ناگهانی انجمن کدستان در دی و بهمن سال 92 چی بود ؟
درگیری های خودم بوده اکثرا ...
رسیدگی نکردن به انجمن و قوانین سختی که یه جورایی برای آزمایش گذاشته بودم و اینجور چیزا ...




در آخر میخوام یه پیامی یه خبری برای اونایی که توی انجمن کدستان بزرگ شدن و بزرگ که شدن رقیب شدن واسه کدستان بدی ؟
هیچی ...
من که برا این که کاربرام به یه جایی برسن که ناراحت نمیشم که بخوام براشون پیام بفرستم که ...



ایا دوست نداری که بازم داریوش و حمید و خیلیا که رفتن به انحمن برگردن ؟
سوالا میپرسیا ...
اون بالا هم جواب دادم ...



این با تشکر پایینی رو هم با رنگ قرمز بنویس که قشنگ تو چشم بیاد :دی
با تشکر

وب کاربر


نظراتتون رو در مورد این مصاحبه در قسمت نظرات مطرح نمایید در ضمن اگر مایلید قسمت دوم مصاحبه رو هم انجام میدیم و در سایت قرار میدیم



ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط HamidReza در تاریخ 1393/05/30 و 17:06 دقیقه ارسال شده است

با سلام
در جواب داش علی:
ببین اگه یادت باشه من اون تایپیک رو زدم چون کلا از قبلش و بعد دیر میومدم با فاصله 2 تا 3 هفته و برای همین خدافظی کردم و گفتم ببخشید تا یک یا دوماه نیستم و منو حلال کنید و از ایم ماجراها!
ولی محمد حتی ارزش برای کاربراش نداشت و در لحظه پاکش کرد!
به نظرم اون روزا خیلی مغرور شده بود و عصبانی!
البته حق بهش میدم و تقصیری هم نداره شاید اگه منم جاش بودم این کار رو میکردم ولی خب باید شعن و منزلت کاربرش رو هم در نظر میگرفت و بعد اون کار رو میکرد!
حالا هم با محمد حرف میزنم البته اگه خوند:
بنیامین گفت میشه آی دی رو با اطلاعاتش برگردوند پس ازت خواهش دارم آی پی رو برگردون تا بتونم دوباره فعالیتم رو شروع کنم!
این تصویر رو ببین:
http://up.hamiddesign.ir/up/hamiddesign/Design-For-Moisrex.jpg
این مربوط به قبل اون قضیه بود که میخواستم برای کاربرا بزارم که تو با اون کارت رو عصابم رژه رفتی ولی من اینو پاک نکردم و همیشه هم با این که تو لیست کاربرا نبودم ولی همیشه بودم!
کدستان یک جوری مث خونه منه و واقعا دل کندن از اون و دوستای قدیمیم خیلی سخته...
با تشکر
اگه غلط املایی داست به کوچیکی من ببخشید:دی

این نظر توسط rohollah در تاریخ 1393/05/25 و 1:47 دقیقه ارسال شده است

سلام
جواب بعضی از سوالات خیلی مبهمهشکلک

این نظر توسط صدای برتر در تاریخ 1393/05/23 و 23:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام و تشکر از مدیر وب گپ
کارت عالیه فقط سوال های متنوع بپرس
مثلا تو این مصاحبه گیر دادی به سوال های تکراری شکلک
پاسخ : به روی چشمشکلک

این نظر توسط Ashkan در تاریخ 1393/05/20 و 12:31 دقیقه ارسال شده است

به نظر من هم بیشتر سوال ها رو نپرسیدی و محمد هم چرت و پرت جواب میداد انگار چیزی خورده بود قرص ایکسی چیزیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
بیا با من مصاحبه کن و.شکلکشکلکشکلک
www.mr-graphic.ir

سریع مصاحبه کن چون websoal.com منتظرمه .شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/05/19 و 23:33 دقیقه ارسال شده است

سلام
حالا چی میشد این داش ممد ما یه عکس از خودش میداد قیافه خوشگلشو ببینیمشکلک

این نظر توسط ali در تاریخ 1393/05/19 و 18:30 دقیقه ارسال شده است

مصاحبه بدی نبود ولی ممد درست جواب نداد(شکلک) و سوالاییم که پرسیدی نسبتا بی ربط بودن.مثلا خوب که چی که چرا رفتن و....خوب اونا دوست داشتن برن تازه اتفاقی براشون که نیفتاده منم چند روز یه بار با حمید چت میکنم اما با داریوش به دلایلی نه....
حتی توی اون قضیه خودمم میخواستم برم چون چیزایی که از حمید شنیدم عصبانیم کرد و البته با توضیحات محمد قانع شدم برگردم.
و در جواب حمیدرضا:
پیغامت قبلا به گوشش رسیده خودشم اون پیغامو دیده.
اما تو با اون خداحافظی که کردی به عنوان یه کاربر قدیمی انجمناصلا خوب نبود.
ببخشید سرتونم درد اوردم

این نظر توسط HamidReza در تاریخ 1393/05/19 و 18:05 دقیقه ارسال شده است

||||به نظر خودت دلیل خلوتی ناگهانی انجمن کدستان در دی و بهمن سال 92 چی بود ؟
درگیری های خودم بوده اکثرا ...
رسیدگی نکردن به انجمن و قوانین سختی که یه جورایی برای آزمایش گذاشته بودم و اینجور چیزا ...|||

سلام
یه سوالی برام پیش اومد اونم اینه که چرا وقتی به قول خودت قوانین سختی(آشغالی)برای آزمایش میزاری جدیشون میگیری؟
ها؟؟
آقا من یکی از قدیمی ترین کاربرای کدستانم با آی ذی AHM1 بودم(بعد از زدن تایپیک خداحافظی به دلیل اینکه جزء قوانین بود نباید کسی بزنه و هر کی بزنه حذفه منو کلا پاک کرد!)ولی محمد خیلی بدرفتاری کرد..
امیدوارم حرفای بالا به گوشش برسونید...
متشکر
پاسخ : نظرتون تایید شد ...
میاد میخونه ....

این نظر توسط mostafa در تاریخ 1393/05/19 و 17:10 دقیقه ارسال شده است

به نظر من خیلی از سوالا رو نپرسیدی یا محمد کامل جواب نداد ولی کلا محمد ادم باحالی هست با اینکه زیاد نمیشناسمش ولی ازش خیلی خوشم میادشکلک
پاسخ : محمد ج نداد کامل :دی

این نظر توسط رضا در تاریخ 1393/05/19 و 16:49 دقیقه ارسال شده است

سلام
اينم مثل بقيشون مغروره

این نظر توسط ♛ЯҼŽД♛ در تاریخ 1393/05/19 و 16:45 دقیقه ارسال شده است

من همیشه فک میکردم اقا محمد خیلی مغروره اما اشتباه بود ایشون خیلی ادم خوبی هستن و همینطور وبشون ارزوی پیشرفتشو دارم با تشکر از وب گپ و محمد
مدیر سایت عاشقونه ای لاوشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 245
  • بازدید سال : 5,439
  • بازدید کلی : 76,878
  • کدهای اختصاصی
    کر