loading...
وب گپ
moisbest بازدید : 747 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (4)

باسلام و احترام خدمت مديريت سايت 98لاو يکي از بهترين و دردسترس ترين سايت هاي عاشقانه قبل از هر چيد لطفا خودتون رو براي کاربران وب گپ معرفي کنيد


سلام. من محمد زارعین مدیر 98لاوم






شغل یا تخصص اصلیتون چیه ؟
شغلم وبمستریه ک درآمد دارم. و دانشجو هستم




چی شد که به فکر افتتاح سایت 98لاو شدید ؟
هدفم آشنایی بود و بیشتر واسه دل خودم زدم تا درآمد، واسه درآمد راهای زیادی توی نت موجوده... که فقط با وب ساختن نیست.
مثلا هستند افرادی که اصلا وبی ندارن.. ولی ماهانه بالای 2 میلیون از نت کاسب هستند. پس بهتره وبی رو ک میزنم با علاقه بزنیم تا هدف درآمدی !



سایت 98 لاو جند تا نویسنده و یا مدیر داره ؟
یکی مدیر داره منم. نویسنده هم کاربرای سایت مطالب خودشون رو میفرستن منم تاید میکنم. کسی به جز خودم به پنل دسترسی نداره





چرا با این همه پیشرفت وبسایت 98 لاو هنوز هم این وب کارشو روی رزبلاگ دامه میده ؟

چون 98لاو زاده رزبلاگه دیگه و خیلی پیشنهاد دادن برو رو هاست و........ ولی بهتره از این هاست عالی و میزبانی خوب نهایت استفاده رو ببریم.


وبلاگ های زیادی درزمینه های تفریحی و عاشقانه ساخته میشه در رزبلاگ اما پیشرفت زیادی نکردن و یا نا امید شدند بنظر شما چه دلیلی موجب موفقیت میشه ؟


هدف همشون پوله.. و این وبلاگایی ک میسازن مثلا با یه کلیکی ک میکنی دو تا پاپ آپ باز میشه... خب معلومه چی میشه دیگه.. یا مطالب فیکه یا کپیه. خب اینا عاملی میشه واسه پیشرفت نکردن.
و سئو هم مبحث مهمیه که کمتر کسانی میرن در موردش تحقیق کنن !



مطالب شما از چه سایت یا سایت هایی کپی میشه و مرجع و منبع شما چه سایتیه ؟
مطلب یا دل نوشته کاربرای 98لاو هست که اختصاصیه یا خودم از سایتای خارجی جمع آوری میکنم. و خیلی کم هم از برخی سایتای ایرانی


انجمن پاسخگویی به مسائل 98لاو بیشتر در چه زمینه ای فعال هست ؟
انجمن بیشتر جنبه تفریحی به خودش گرفته.. ولی خب تخصصی هم شده و با حضور روانشناس،و مترجم و رمان نویس های خوبی تونستیم مشکلات کاربرا رو حل کنیم



تعداد آی پی روزانه 98 لاو چه تعدادیه ؟

30 هزار از آمارگیر گوگل آنالیز




بیشتر کاربران وب شما زن هستند یا مرد ؟
دختر هستند






شما بعنوان مدیر یک سایت عاشقانه از نظر دینی اعتقادات شما در چه سطحی است ؟

همیشه سر این مسئله با خیلیا بحث کردم... مگه عشق و دین باهم در تضاد هستند؟؟؟ چرا بعضی از ماها عشق رو هوس میدونم؟

یک مسلمانم





اگه بخواید 98لاو رو با سایتی تعویض کنید با چه سایتی عوض میکنید ؟
جدا 98لاوی که خودم توش بزرگ شدم و با همه شادی ها و ناراحتی هاش با هیچ سایتی عوضش نمیکنم
خاطرات زیادی داریم.. بچه های 98لاو همه مهربونن مثل یه خونه میمونه...


الان قصد فروش سایت رو دارید و اگر دارید چه قیمتی رو پیشنهاد میدید ؟
قبلا به دلیل مشکلاتی بود . و قیمتش هم 10 میلیون قصد خرید داشتن که خوشبختانه منصرف شدم.



تا حالا تهدید به فیلتر یا هک شدید ؟
98لاو مدتی پیش فیلتر شد. بهتره بحث نکنیم در موردش..
و 98لاو توی ستاد ساماندهی ثبت شده.
تهدید به هک هم نشدیم ولی هکر نمیاد بگه که من میخوام هکت کنم.. چیزی که مشخصه و تعداد آی دی های دی اکتیو شده ی یاهوی من مشخص میشه که خیلیا میخون پنل مدیریتش رو بدست بگیرن ً




خودتون تخصص خاصی در زمینه وب نویسی دارید ؟
برنامه نویسی به بعضی زبونای تحت وب و پی سی رو بلدم.
انگلیسی رو هم تقریبا همشو بلدم.



قصد عوض کردن قالب سایت رو ندارید ؟
قصد داریم....... طراح مناسبی پیدا نمیشه.. یعنی من کلا خیلی سلیقم خاصه و حتما بودم خودم باشم و خودم دست کاریش کنم که اصلا وقت نمیکنم


در آخر اگه حرفی سخنی دارید با کاربران و وب نویسان جوان بگید
نت دنیای هست ک آدمای توش شخصیتاشون معلوم نیست.
به کسی اعتماد نکنید.
روی پای خودتون همیشه باستید.
هر مشکلی داشتید توی گوگل سرچ کنید به نتیجه میرسید کافیه زبان ویندوز خودتون رو انگلیسی کنید

موفق باشید
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1393/06/08 و 21:14 دقیقه ارسال شده است

به مرگ دشمنا اگه بدونم

این نظر توسط mahdi در تاریخ 1393/06/07 و 12:25 دقیقه ارسال شده است

جالب بود.
ممنونشکلک

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/06/06 و 16:16 دقیقه ارسال شده است

چراشکلک
پاسخ : خودت میدونی

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/06/05 و 18:23 دقیقه ارسال شده است

سوالا خوب بود
تشکر
محمد من هنوز نویسنده هستم؟؟؟شکلک
اگه هستم مشخصات رو به یاهوم بفرسشکلک
پاسخ : دلم ازت پره ...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 267
  • بازدید سال : 5,461
  • بازدید کلی : 76,900
  • کدهای اختصاصی
    کر