loading...
وب گپ
moisbest بازدید : 1589 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (35)
به نام خدا
باسلام و احترام خدمت مديريت محترم سايت اسکينک و با ارزوي موفقيت براي شما اول خودتون رو براي کسايي که نميشناسنتون معرفي کنيد ؟
سید احمد حسینی اهل شیراز و متولد اردیبهشت 65 هستم



آقاي حسيني هدفتون از خريد اسکينک چي بوده و آيا تا حالا به اين هدف رسيديد ؟
من قصد خریدش رو نداشتم، اصولا دوست ندارم روی یه وب که کاربران زیادی داره اسم خرید و فروش رو بذارم، یه روز اومده بودم دنبال وب تفریحی میگشتم که بخرم که مدیریت قبلی پیشنهاد دادند و من قبول کردم.


عملکرد اسکينک رو چجور ديدي و آيا راضي هستيد از وضعيت فعلي ؟
بله کاملا راضی هستم روند پیشرفت اسکینک کاملا رضایت بخش هست و مشکل خاصی وجود ندارد




از کاربراتون راضي هستيد ؟
کاملا! دوست داشتی و حرفه ای! چیز دیگه ای ندارم که بگم.



ممکنه توضيح بديد که چرا اين همه تبليغات بنري و متني تو همه جاي سايت هست ؟ آيا فکر کاربري که با موبايل مياد رو نکردين ؟
اصولا یه فروم تخصصی جایگاهمناسبی برای افرادی که با موبایل نت گردی میکنند نیست! تبلیغات هم به نظر من زیاد نیست در حد معمول هست و این موضوع که اسکینک به منافع مادی نگاه چندانی نداره در صفحه تبلیغات ما کاملا مشهود هست! ما میتونیم تبلیغات رو مثل سایت های هم امار و هم رتبه خودمون بعضا تا 10 برابر افزایش بدیم تا تعداد کم شود اما اینکه یه وبلاگ نویس که وبلاگی کوچک و درامدی کم داره نتواند در سایتی که دوست داره تبلیغ بذاره من رو ناراحت میکنه. به قول یه بنده خدا.. ارزون کردیم همه استفاده کنند در چند نوبت تبلیبغات نگرفتم که کاربران زیادی پیام ارسال کردند و ناراحتی خودشون رو ابراز کردند و ما تصمیممون عوض شد.



چرا اسکينک يه پيج در شبکه هاي اجتماعي نداره ؟ قصد زدن پيج رو نداريد ؟
البته نه که نداشته باشه برای اشتراک گذاری مطالب پیج داریم اما فقط جهت جذب کاربر هست و فعالیتی نداریم دلیلش هم این هست که موضوع سایت ما با شبکه های اجتماعی همخوانی ندارد.




دامين اسکينک در پنل شما نيس آيا نگراني اي از اين بابت ندارين ؟
نه دامین در پنل مدیریت قبلی هست! دلیلی برای نگرانی نیست.



نااميد کننده و اميدوار کننده ترين روزي رو که در مورد اسکينک براتون پيش اومده رو بگيد ؟
واقعیت هیچ وقت نا امید نشده بودم تا همین چند روز قبل! که نمیخوام موضوع عمومی بشه فقط اشاره ای به امضا خودم در فروم میکنم و رد میشم. کاربری از ایده های ما استفاده کرده بود و در جوابش گفتم خوبه که ایده های من همه جا اجرایی بشه و این امیدوار کننده هست اما جوابی گرفتم که در شان کاربران سوال نیست که مطرح بشه. فقط امیدوارم دوست خوبمون که به چنین کاربرانی در سایتش بها داده تجدید نظر کنه تا همچنان دوستش داشته باشیم.


تخصص و حرفه اصليتون چيه و چه ميزان با زبان هاي مربوطه به کدنويسي آشنايي داريد ؟
در هیچ زمینه ای از برنامه نویسی تخصص ندار و کلا هر موقع خواستم برنامه یبنویسم وسطش خوابم برد اتفاقا همین ترم برنامه نویسی کامپیوتر داشتم فقط یک جلسه شرکت کردم برنامه نویسی یه حالی میخواد که من ندارم فقط در حد حل مشکلات از هر زبانی بلدم که کافیه!



بعد از داريوش فرهنگ چه کسي يا کساني جاشو ميگيرن ؟
هیچ کس! داریوش مثل یه دوست هست و امیدوارم خدمتش شیراز بشه تا اصلا جدایی پیش نیاد ولی خوب زندگی شخصی داشتان خودش رو داره و با دنیای وب و اینرنت فرق داره!


نقطه ضعف اساسي و مهم خودتون رو بگيد ؟
بعضی وقت ها کم حوصله هستم! شاید به خاطر مشکلات شخصی هست که دارم، اره فکر میکنم همین دلیلش هست.


خوش حال ترين روز احمد حسيني چه روزي ميتونه باشه ؟
سوالتون رو دو بخش میکنم. خوش حال ترین روز زندگی شخصی من(حالا شاید بگید چرا همش میگه زندگی شخصی و زندگی اینترنت، واقع از هم جدا هستند) خوب خوشحال ترین روز زندگیم روزی بود که کارت پایان خدمتم رو گرفتم. اما در دنیای نت و اسکینک روز خوشحالی زیاد داشتم هر روزی که بتونم بیشتر با کاربرانم گفتگو داشته باشم شب راحتی خواهم داشت.




ميانگين درآمد واقعي اسکينک + سايت هاي متصل به ساب دامينش در ماه چقدره و چقدرش دوباره خرج سايت ميشه ؟ و خرج چه چيز سايت ؟
خوب اگر میانگین بگیرم شاید حداقل 700 هزار تومان خرج زیادی نداریم حدودا از روزی که اومدم (1 سال حدودا) نزدیک 1 میلیون به رزبلاگ دادم و حدود 500 هزار تومان تبلیغات کردم و البته هزینه نویسندگان هم حدود 1 میلیونی شده



اگه اسکينک هک بشه اولين کاري که ميکنين چيه و به اولين نفري که شک ميکني کيه ؟
حقیقت دیگه بهش فکر نمیکنم. همین جا جا داره از مدیریت رزبلاگ تشکر کنم که کاری کرده که من به چیزی که فکر نمیکنم هک کردن وبلاگم هست. اصلا شما هم فکر نکنید.


اگه بخواي اسکينک رو با يه سايت معاوضه کني دوس داري اون سايت چه سايتي باشه ؟
یک سایت مد لباس!


به حرف هايي که ميزني خودت چقدر اعتقاد داري و چقدر بهشون عمل ميکني ؟
معمولا به 80 درصدشون اعتقاد دارم بعضی وقت ها انسان مجبور هست حرف هایی بزند که خودش هم اعتقادی بهش ندارد. البته منظورم این صحبت های امروز نیست کلا در زندگی منظورم هست



چرا يه مدتي ورود دختر به انجمن ممنوع بود البته درجريان نيستم که الان ممنوعه يا نه ولي ديدم که دختر هست ؟
ممنوع که نبوده! اینکه ممنوع باشه خیلی مسخره هست! اما خوب بعضی کاربران پسر دختر نما بودند که با اون ها برخورد میکردم. خوبه اسنان همون باشه که هست نه نقاب بزنه!



مهم ترين راز مديريت ؟
برخورد با کاربران! خوب باشه موفق میشی و بد باشه موفق نمیشی


اصليترين و بهترين جواب به مخالفاي اسکينک چي بوده ؟
یه جواب! من نیستم که با اون مخالف هستید و میخواهید موفق نباشه! 33 هزار کاربر اسکینک هست! به همین خاطر موفق نمیشوید.



سوالات شخصي کاربران و ما :

علي ناصري:

سلام
اولا که تبريک ميگم
.
دوما حالا که به اسکينک متصل هستين يه قالب تو و ويژه براش بزنين که بازديد بياد بالا
.
سوما سوالاتي که من دارم:
1- سيد جان چرا اينقدر دير جواب تايپيک ها رو ميدي ؟ شايد يکي واقعا بهتون نياز داره
2- چرا اينقدر آپ تو اسکينک مدش بالايه ؟ خوب براي چي از 24 ساعت به 5 ساعت نميارين؟ آخه تا کاربرا بفهمن همچين موضوعي هست مطلب ميره اون زير زيرا
3-چرا الان همه پولي کار ميکنن؟ بخدا ما فقي فقرا پول اينطور چيزارو نداريم
يه درخواست
يه گروه تشکيل بدين براي طراحي هاي رايگان تا مردم جذب بشن
ممنون از شما
سلام ممنون اما چی رو تبریک گفتید برام سوال هست.
1-من هر موقع وقت داشته باشم خیلی زود جواب میدم اما در یک فروم بزرگ نباید توقع داشته باشید مدیر فروم به تمامی تاپیک ها پاسخ بده و کاربران باید با هم همکاری داشته باشند و خودشون مکلات خودشون رو حل کنند.
2-اگر مدت زمان بالا اوردن تاپیک یا همون آپ کمتر باشه دیگه خیلی کاربران اذیت میشوند درستش این هست که ما بتونیم به کاربرانمون یاد بدیم به جای اپ کردند موضوعات یاد بگیرند تا چند صفحه از اخرین ارسالی ها رو چک کنتد اون زمان همه مشکلات حل میشه و البته اگر شما رو ناراحت کردم معذرت میخوام به هر حال قانون انجمن برای همه یکسان هست
3- به هر حال شما توقع نداشته باشید کسی که میاد در اینترنت شارز اینترنتش رو هم از جیب بده باید به درامدی هم باشه تا انگیزه امدن به اینترنت وجود داشته باشه.
درمورد گروه طراحی هم که ما خیلی وقته گروه رو تشکیل دادیم. برچسب هم با انجمن های دیگه متفاوت هست و این خودش گویای یک گروه هست که در یک تاپیک طراحی رایگان انجام میدهند.
تشکر از شما که من رو لایق دونستید و ازم سوال پرسیدید. خوشحالم کردید.






رضا
سلام
1-چي شد كه رفتارت عوض شد و مهربون شدي؟
2-مذهبت يا دينت چيه؟مطمئنم اسلام نيست چون قبلا يه تاپيك زدي با عنوان كسب درآمد با كليك رو بنر تبليغ ايراني روي سايت هاي همديگه و من گفتم حرامه به جاي بستن تاپيك به من 9 اخطار دادي گفتي به تو ربطي نداره.
3-چرا اينقد پاچه خوار دور و ورت زياده؟(نگو نيست كه باورم نميشه)
4-چرا سريع بعد خريد اسكينك پنل جواب دادن تيكت رزبلاگ رو بهت دادن(پول دادي يا دادن)؟
5-چرا خوشگل كردي خودتو؟
6-چرا بعد اومدت ديگه تو اسكينك قالب قرار نميگيره؟
7-چرا قالب انجمن فقط يدونه تو اسكينك منتشر شده؟
8-چرا قالب انجمن قلبي رو با كمي تغيير براي فروش گذاشتي؟
9-تكرار ميكنم دين يا مذهبت چيه؟

سلام
سوالی که در حد جواب دادن باشه از متنی که فرستادی بیرون نیومد.







اقبال
سلام
ازش بپرس برنامه نويسي مردونه چه قدر بلده!؟
کدنويسي چه طور!؟
و بپرس که به نظرش کي توي رزبلاگ بيشترين زحمت رو کشيده( غير از مديرانش)
و اين که کسي به نظرش از محمد کدنويسيش توي رزبلاگ بهتر هست!؟
به نظرش مطالب کدستان بهتره يا اسکينک؟!

سلام
سوالی که در حد جواب دادن باشه از متنی که فرستادی بیرون نیومد.



مصطفي
بزرگترين سوال
مشکلتون با مهرداد رستمي چيه؟؟؟
چرا رزبلاگ رو ترک نميکنيد؟؟
همينا ديگه
سلام
مشکلی نداریم با مهرداد. فقط زیاد صمیمی نیستیم دلیلش هم اینه که من قبلا زیاد در نیوز فعالیت داشتم که مهرداد اونجا فعالیتی نداشت و بعدش من اومدم اسکینک و اون یه وبلاگ دیگه درست کرد که تقریبا رقیب بودیم و باز هم فرصتی برای اشنایی پپیش نیومد.







مهدي ذاکري
دوست دختر داري ؟
کاشان اومدي؟
نه+نه







بيت سازان غرب کشور
معذرت میخوام بحث مصاحبه هست نه بحث تخصصی







:|
بپرسين که چرا با مهرداد آشتي نميکنه
و اينکه چرا اينقدر به داريوش اعتماد داره
اين خیلي مهمه:چرا وقتي اعراضي داريم ميگي به داريوش پ.خ بده داريوش جواب نميده تاپيک شکايت هم موجود نيست
من همین الان میگم کاملا آماده آشتی هستم البته از نظر شما آشتی نیستیم وگرنه من مشکلی با مهرداد ندارم.
به کسی که مورد اعتماد هست باید اعتماد کرد
خوب جواب سوال سومت کاملا مشخص هست دیگه داریوش همکاری با من نداره پس اصلا فکرش رو نکنید. داریوشی نیست که به شما جواب بده یا نده خودم 24 ساعته در خدمتت هستم و پاسخگوی مشکلات .






سيد جاويد حسني
ازش بپرس بازي جديدم رو بازي مي کنه؟
5 شهريور ساخته شد.
حدود دو ماه طول کشيد.
اينم سايتم براي دانلود بازي فرياد بي صدا:
من اصلا اهل بازی نیستم. نه بازی کردم و نه از بازی لذت میبرم







محمد مهدي توکلي
سلام!
رئيس اسکينک بودن چه حسي داره؟
از اين که اسکينک رو خريدي پشيموني يا نه؟
مشکلات اسکينک چقدر زيادن؟
در آمد اسکينک در ماه چقدره؟ (راستشو بگو!)
بجز اسکينک ديگه چه کارايي تو نت ميکني؟
دوستي داشتي الان رتبه اسکينک چقدر بود؟
دوست داشتي چند سالت بود؟
برا چي کيفيت مطالب اسکينک در حال کاهشه؟
سلام
1- خیلی خوشحالم که مدیر اسکینک هستم
2-نه خیلی هم خوشحالم که چنین پیشنهادی به من شد
3-در جواب های قبلی کملا توضیح دادم
4-در نت زیاد فعالیتت داشتم بهترینش یه سایت بود که بازدیدش 50 هزار بازدید در روز بود
5-رتبه زیر 100 ایران باشه بد نیست
6- دوست داشتم سال 82 بود روزی که با اینترنت اشنا شدم اون وقت شاید از وقت هایی که از دست دادم بیشتر استفاده میکدم
7- من که اصلا با نظر شما موافق نیستم.




ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


و آخر دوس دارم کلام آخرتون رو بشنوم ؟

حرف که زیاد دارم! اما بهتره ناگفته بمانند.
فقط یک جمله!
دوستی و رفاقت از 100 سایت مثل اسکینک ارزشش بیشتر هست.




موفق و سربلند و پيروز باشيد هميشه

ممنون و تشکر از وقتی که برای من گذاشتید.




نظرات خودتون رو در مورد مصاحبه با ما در میان بگذارید


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/10/28 و 15:31 دقیقه ارسال شده است

سلام
شکلک

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط محمدمهدی اصغری در تاریخ 1393/07/04 و 0:22 دقیقه ارسال شده است

سوتی!
داشتان
لطفا اصلاح کنید داستان هست!

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط YOUSEF-dozd در تاریخ 1393/06/11 و 22:55 دقیقه ارسال شده است

YOUSEF
اخه مرتیکه دزد کجات داره میسوزه هووی یووسف!
تو که جز حرروم خوری و برنامنه رایگان رو 200ت میفروشی به ملت حرف از درامد نکن کلاه بردار حروم خور بی همه چیز بی خانواده
چاکر سید احمدم هستیم
قربونت اشکانشکلک

این نظر توسط Kazem Hazrati در تاریخ 1393/06/11 و 14:09 دقیقه ارسال شده است

سلام. والا من همین امروز برای اولین بار به این سایت اومد. خیلی هم مطالبش استفاده کردم. آروزی موفقیت برای مدیر سایت و همه کاربرانش دارم

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/06/11 و 3:26 دقیقه ارسال شده است

سلام
بهترین انجمن برای ما وبمستر ها اسکینکه
موفق باشید.شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 198
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 260
  • بازدید سال : 5,454
  • بازدید کلی : 76,893
  • کدهای اختصاصی
    کر